Aliah plzz don't go..........!! :'(

Nie kwn saya, nama dia Nur Aliah Syafiqah.Saya panggil dia .Al..
It's a special name. I don't know y?
Kita org dripada darjah 1 sklh sama, cuma kelas jer yg membezakan kita org.
Lepastu, naik darjah 2, kita org kelas sama until darjah 6.
Kitaorg selalu rehat sama2, tpi bukan dia sorang jer...ada kwn lain yg join jugak !
(Nanti diorang jealous pulak ! hihihi)
Kita org x laa rapat manapun.Just anggap like best friend.
Selepas berkawan dgn dia, baru tau yg dia tu mmg best friend saya !
Kadang2 kitaorg bergaduh! (kebanyakannya!hehehe)
Tapi 2 x mghalang utk kitaorg dripada berkawan.


  
Dia nie suka sharing problem dia...mcm2 problem dia.Sampai saya pun kdg2 x tahu nk tolong dia mcm mana!
Tapi dia seorang yg tabah!
Bila dia ada problem mesti dia pura2 x de benda yg berlaku..
2 yg susah tu..!
Tapi sikap dia yg suka putus asa tu, mmg susah utk ditajamkan balik.!
Mmg berpeluh2 laa nk suruh dia yakin balik apa yg dia buat 2.


Apa yg bestnyer, bila time rehat jer mesti saya dan kwn2 yg lain dpt merasai masakan ibunya !
Iaitu.... ' NASI GORENG CILI PADI '
mmg berasap gilaa....
fuhh...



Sampai laa darjah 6, kitaorg flying colours in UPSR..ramai lagi kwn2 saya yg dpt 5a....
Antaranya:
  • Nur Shahirah
  • Nur Illyana
  • Nor Syakirah
  • Deira Jasmin
  • Saya sendiri
  • Dan jugak Aliah     

                                    Kiranya kitaorg ni satu group laa., kalau ada apa2 jer mesti kita org tolong2..
Berbalik pada crita Aliah..
Dia suka warna biru, 
Dia suka makan asam pedas n tom yam,
Dia suka minum carrot susu,


Apa yg dia suka tentang saya ialah:
  • Caring
  • Sporting
  • Baik
  • Amanah
  • Pandai
  • Kretif
Nie tgh kembang-kempis hidung...hehehe


Apa yg dia x suka tntg saya pulak ialah:
  • X prihatin bila dia tgh cakap
  • Gelabah (mmg betul pun..hehe)
 

Masuk waktu form 1, kita org kena berpisah lagi.
Apa x nya, saya dpt tawaran MRSM, 
waktu tu mmg semua kwn nangis sakan laa...
X tau mcm mana nk pujuk !
Tapi saya terpaksa pergi..Sebab 2 mmg impian saya !
Lepas tujuh bulan baru dpt tahu yg dia kena pindah ke Rompin, Pahang.
Memang sedih gila..!
Kitaorg ada laa buat farewell utk dia dkt KFC...(dah muak saya mkn ayam)
Kat asrama ayam, Kat rumah aym, Kat KFC pun aym...
Gemuklaa saya mcm nie!! hehe


Lepas farewell 2 kitaorg dh x jumpa...
'She is the best ever people that i've ever meet'
Saya harap saya akan jumpa kwn seperti dia..!
I'll always pray that we can meet again!
She hope:
WALAU APAPUN TERJADI KITA AKN TETAP JADI BFF <3 






I LOVE YOU ALIAH !!!

The memories never disappeared in my mind...

No comments:

Post a Comment